10 juli 2008

Lugn och ro framför datorn var det ja...

Det går inte ihop riktigt... Just nu är det väldigt mycket jobb, övertid, för att hinna med allt som måste ordnas före semestern. Ingen sköter ju mitt jobb när jag är borta. Sen är det planering och en hel del shopping inför Spanienresan som bär av på lördag.
Jag skojar inte när jag säger att den resan är efterlängtad, jihaa!
Vi är fem familjer (läs: 17 personer) som ska åka och vi ska ha så kul, trevligt, underbart, skojigt, mysigt tillsammans :-)

Jag har en hel del fina bilder att visa som syrran tog när hon var på besök och jag kommer säkerligen att få nya ifrån Spanienresan att lägga ut.
Jag får helt enkelt försöka få ihop ett bloggmarathon när saker och ting lagt sig!

I´ll be back...

Passar såklart på att önska er alla som har semester en härlig, avkopplande tid och till er andra säger jag må så gott och ha det bäst!



Ann, syrran, tog denna vackra bild i samband med cykeltur hemma på ön (Oxdjupet)

5 kommentarer:

Unknown sa...

17 personer, hoppsan! Då blir det ingen vilosemester direkt :) Men jag hoppas du får det kanonskönt iallafall, och ser redan fram emot spanienbilder!

(doktorrapport är uppe nu förresten)

Unknown sa...

Vilken tur då gumman att jag är värsta hemmapappan just nu. Den där resan är bra nära nu och ska bli så skööööööön. "Una grande cervesa porfavor" (kan ej spanska så hoppas det är rätt) lär väl vara en uttjatad fras efter några dagar ;)

Åsa! sa...

Önskar en trevlig resa! Blir det för körigt med alla vännerna kan du ju alltid dra på dig löparskorna, för dom tar du väl med dig, eller? ;)

Miafia sa...

Nej Mialena det blir kanske ingen ligga på latsidan och bara tänka på sig själv semester, MEN det blir kul! Vila får vi göra hemma och så får vi inte glömma att vi hjälps åt alla för att få det så bra som möjligt!
Tack och massera nu dina ben ordentligt :-)

Tack Åsa, självklart åker skorna med sen får vi se hur frekvent de används, men användas ska de, ta mig tusan!

Anonym sa...

Härlig bild! Jajädrans var en grym trip till Spanien. Blandade känslor att vara hemma igen. Suck jobb imorrn, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej/Peter.