6 juli 2009

Gästinlägg

Skylla sig själv får man göra när man delar med sig av sin inloggning. Då kan man bli drabbad av detta. Ett gästinlägg från mig, Charmkatti.

Hej får jag säga, det är inte ofta, eller inte alls egentligen som jag får chansen att gästblogga. Men  nu passar jag på. Dock inte helt inbjuden är jag, ibland får man ta saken i egna händer.

Jag hade på förslag att Marie skulle skriva om jordkällare. Jag tycker det verkar så himla praktiskt. Som en walk-in-closet liksom men då som en gå-in-i-skafferiet istället. Dessutom tycker jag att det är fint. Skulle gärna ha en hemma.

HPIM1181Nähä, det var allt från mig den här gången. Kanske jag återkommer om jag får en riktig inbjudan liksom.

Kramar
Katti

5 kommentarer:

Åsa sa...

Det skulle jag jätte gärna vilja ha... är nog ett hästjobb att göra en själv!!
Kram

Popprinsessan sa...

Ha ha, jag har sagt det förr, ni två verkar helt crazy...

Amanda sa...

haha...det finns väl värre saker att råka ut för än ett gästinlägg av Katti. ^^

Unknown sa...

Vi hade en sån när jag var liten, helt kanon! Tyvärr grävlingbo numera...

Louise sa...

Fniss, ja det är ju ett jätteintressant ämne. Hoppas Marie hakar på och skriver en ingående uppsats i ämnet ;-)