3 juli 2009

Här e jag, igen

fast lite påtvingat måste jag erkänna. Och personen som vi ska tacka för detta är ingen mindre än Katti, den där charmiga :-)

Jag som är lite trött i huvudet och inte orkar tänka liksom. Men får man en söt liten rosa sak i knät och orden “du behöver inte tänka utan bara skriva, som mig” så är det bäst att lyda.

Vi sitter i detta nu på tåget till Götet vilket är oerhört najs i sig. MEN ac´n är paj så det är lite dålig luft och hetare än hetast…fast det är ju dumt att klaga. Om några få minuter är vi framme på framsidan och vi har mycket kul framför oss. Först ska vi hem till mamsen och papsen och lämna våra “små” väskor.  Sen ska vi göra stan osäker, njuta av ledighet och kanske tom shoppa (mest sannolikt att det blir så). I eftermiddag ska vi träffa en massa goa bloggerskor och äta en bit mat ihop. Det är Popprinssesan, Lousie, Ingela la la, Ia och Rebecca.

Alla vi har en gemensam nämnare, nämligen att vi är bloggerskor (ja inte så mycket jag då längre) som ska på Mammablogg Galan på lördag.

Vi åker hem först på måndag eftermiddag så vi har långt tid att hitta på kuliga saker. Jiiiihaaa…det här kommer att bli en lovely helg!

Och det här var ju kul ju…värst vad jag skriver. Hade nästan lyckats glömma bort hur kul det faktiskt är så det kanske föreligger viss risk att jag gör om det här! :-)

Må så gott och ha det underbart, tills vi möts igen!

4 kommentarer:

Katinka sa...

Hej! Vad kul att du skriver igen! Välkommen tillbaka!

Och hoppas du och Katti får det fint här i Göteborg. Vädret är det bästa ju....

Susjos sa...

Skoj att se dej här igen! Ha det underbart roligt i Göteborg!

Miafia sa...

Tack tjejer!!

Kram

Unknown sa...

Jag läser i fel ordning - men kul att du är på plats igen, om än påtvingat! :)