5 juli 2009

Glamour i Götet

Vad är väl en bal på slottet när man får möta en massa härliga kvinnor på gala.
Det har varit fantastiskt kul att få vara med. Det har varit fantastiskt kul att få "klicka" med några utav er bloggerskor. Vackra klänningar, fina sminkningar och piffigt hår har ögat skådat.
Galen dans och mången skratt har utförts. Några var uppe längre än andra, jag var en av de hyfsat tidiga, eller nåt :-)
Just nu är vi lite småsega och vi sitter här in da lägenhet (mammas och pappas) och bloggar vid varsin dator. Jag och Katti alltså. Det kallar jag umgås på hög nivå! ;)

Idag har vi varit ute och ätit en fet pasta och sedan promenerat runt i Slottskogen. Jag måste ju valla runt Katti så att hon lär sig Götet innan hon ska ner igen om ett par veckor.
Vi hann till och med att smälla i oss en galet stor glass, fast inte hela för vi orkade inte, innan vi tog oss hem och på den vägen är det...

I morgon blir det mest troligt stan, innan tåget tar oss hem kl. 16.

Det är härligt med lillsemester men det ska bli mysigt att få komma hem till familjen!

Ha det gott!
Kram

10 kommentarer:

CharmKatti sa...

Vinkivink!
;-)

Miafia sa...

Blinkeblink ;D

CharmKatti sa...

Sjuka?? Närå, allt är som det ska va en bakissöndag:-)

Ingela la la sa...

Lite sjuka är ni...*asg*

Himla kul har vi haft och jag hoppas verkligen att vi ses igen!

Kram

Miafia sa...

Lite sjuka, lite bättre *s*

Klart vi ska ses igen, annat vore ju otänkbart!

Kram

Åsa sa...

Kul har ni nog;-)
Visste inte om fejjan e ju inte me där. kanske måste joina igen?!
Det var trevligt, ännu trevligare om man vart barnfri..
Kram
Kram till Katti me

Åsa! sa...

Kul att du är tillbaka i bloogvärlden! Låter som en förträffligt trevlig helg i Göteborg!

ia sa...

God morron!
Saknar er redan...
Vilken härlig helg vi hade!
Jag ser framempt att få se alla galna bilder som togs i lördagsnatt...
kramar
ps...alla naglar på plats fortfarande! Är som gord för det här med glitter & glamour ;)

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni får en skön sista dag på er minisemester! Stort tack för helgen och för hjälpen med mina bryn :-D

Hoppas att ac:n funkar i em..

Louise sa...

Hej Marie, vad bra att du vallar runt henne så hon hittar bra nästa Gbg´s tur :-)

Det var väldigt trevligt att träffa dig!

Kram