7 juli 2009

Lånade galabilder

Här är några härliga bilder på fantastiskt goa kvinnor från lördagens GALA (och ett från fredagskvällen).

Tack Wojtan, och Sessan för att ni fixat så himla bra!!


Jag, Katti och Ingela på Soho på fredagkvällen.
Vi var några tjejer som dejtade redan då, vilket var himla trevligt.
De andra (som inte är med på bild som synd är) är Ingela, Louise,
Christel och Rebecka.



Charmkatti, Ingela la la och Miafia


Louise, Ingela, Jag, Ingela, Rebecka och Christel


Lousie, Ingela, Me, Ingela, Katti och Christel


Självklart så måste man ju dansa. Härliga moves
utförda av Louise, Me och Ingela

Hem har jag landat med en massa kul i bagaget. Nya bekantskaper och en hel del nya saker.
Vi fick flera påsar med fint innehåll, bl a ett jättefint halsband där det stod "Supermamma" på, spray, gelé, doftljus och så vidare och så vidare. Väldigt generöst!
Jag vann även en jättefin rosa morgonrock och kalasartiklar.

Helgen i sin helhet har varit SÅÅÅ KUL!

Stora kramar!

8 kommentarer:

Ingela la la sa...

Snygga moves jag ser ut att framkalla *ler* Det är så kul att se alla bilderna på alla bloggar..
Hoppas du har landat hemma i vardagen nu :)
Kram

Amanda sa...

Neej, det förståss...ämnet var ju kanske lite tokigt. Men så är det ju också så hon är kära Katti. ^^

Underbara bilder från galan. Alla mammor var så fina!

Hoppas verkligen det kommer fler tillfällen så jag också kan ara med nästa gång. :o)

Frida sa...

Klart att jag kommer ihåg dig, vi var ju uppe på dansgolvet oxå tillsammans. Jag ver HELT nykter så jag kommer ihåg dig väl hihi!
Vad bra att du börjat att blogga igen, du sa ju att du haft ett uppehåll pga nytt jobb.
Ni var sååå fina hela bunten<3
Kramar<3

Susjos sa...

Va härligt det ser ut! Förstår att ni hade kul :)

Katinka sa...

Ja inte har ni haft det illa verkar det som. Trevligt sällskap och trevlig stad framför allt...haha....

Ingela la la sa...

Visst var bilderna på mailen roliga, snacka om kodakmoment ;) Tur att man stod bakom kameran..

Skönt med ett inlägg där jag fick med det mesta eller hur :) Nu kanske jag kan lämna det där..

Kram

Popprinsessan sa...

Hi hi, ja, jag saknade ju bara Carola på dansgolvet så hade allt varit komplett ;-)

Unknown sa...

Vad kul ni verkar ha haft det! Snygga pinglor! :)