30 juli 2009

Gott och blandat

Jag har snart haft mina två veckors semester. Välbehövligt vill jag påstå. Vi har inte gjort så speciellt mycket, spelat lite fotbollsgolf, umgåtts med goa vänner, varit på Skansen. Ja lite så!
Men eftersom jag "bara" har två veckor så ville jag inte planera in för mycket. Det är bara skönt att få vara, att få ta det lugnt, att komma ner i varv.

Just nu befinner vi oss i Göteborg hos mamma och pappa. Vi njuter för fulla muggar. Vi har ätit färska räkor, såklart. Vi har varit ute och ätit middag och idag ska vi gå på Liseberg hela dagen och kvällen. Jisses vad vi ska åka!

Vi ska även träffa goa vänner och bloggisar. Katti med familj kommer ner idag vilket vi ser fram emot mycket. Matteus har redan bokat att han och Lovisa ska åka Lisebergsbanan, sitta längst fram och med mig bakom. Jo jag fick tillåtelse att sitta där:-)
Åsa, Ingela kommer också till Lisse, vilket ska bli görakul!

Nä nu måste jag göra mig snygg så att vi kan hänga på låset, det blir en låååång men fantastisk dag!

Ha det så gott därute, hoppas ni har det bra!
Kram

10 kommentarer:

Ingela la la sa...

Ska bli kul att ses!
Kram

Popprinsessan sa...

Ha en riktigt kul dag och hälsa alla!! Vi kan väl sms:a och se om det blir tid för en date i Gbg i helgen?

CharmKatti sa...

Hej!!!
Du bloggar ju!
Härligt, även om vi ses och hörs med jämna mellanrum så är det så kul att läsa det du skriver.

Många kramar!

Susjos sa...

Låter mycket trevligt! Njuut av den lilla ledigheten :)

Ingela la la sa...

SV: Ja, det var jättetrevligt! Synd att M skulle jobba, nästa gång får han vara med!

Ha en bra resa till ön!
Kram

Rebecca sa...

Haha, visst blev han läcker vår tårta!
Hoppas att ni hade riktigt roligt i går med alla bloggisar.

Massa kramar

Katinka sa...

Hoppas du återigen hade det härligt här i Göteborg. Att träffa bloggisar och mysa är inte helt fel. Kram på dig!

Kickan sa...

Hoppas att du får det riktigt riktigt trevligt på Liseberg och att ni får en toppenkväll.
Här regnar och åskar det och är så kvavt så man kan dö. Hoppas ni har bättre väder.
Kramiz :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Det är så mysigt att läsa om era dater.
Vi måste ta en riktig grupp Date när jag kommer till Sthlm, för jag vill verkligen träffa er!! Fick liksom inte tiden på galan....

Förstår inte varför min feed inte fungerar i era blogg roll`s. Skall undersöka det lite närmare & återkommer.

Njut dagen & Stor Kram

Elin sa...

Vad fint det va här! Vad härligt med en lugn njutningsfull semester! Ha en fin kväll!