26 december 2008

Tittut

julen är slut!

Jo tack den har varit bra och ungarna är nöjda och glada över alla klapparna.
Jag fick lite julkänsla dagen före då jag gjorde Jansson och griljerade skinkan, men nu tycker jag det är skönt att det är över. Jag är ingen superdupertraditionell människa och skulle kunna resa bort eller något. Men för barnens skull så vill man ju skapa julkänslan. Det är viktigt!

Jag har hälsat på hos mina favvobloggar och läst och sett att ni haft det bra. Det gör mig glad!
I mina tankar så har jag önskat er God Jul och så men inte haft tiden att kommentera som jag så gärna annars gör.

Ha det fortsatt skönt säger hon den där Marie som just nu befinner sig i ledighetskoma...

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Va, är julen slut, har den ens börjat...närå, jag är tycker oxå att det är skönt att den snart är över. Ett litet julbord kvar idag bara, sen så ska jag böraj koncentrera mig på vad vi ska äta på nyår!
Kram på dig!!

Åsa! sa...

Va skönt med ledighetskoma! Önskar dig en fortsatt skön ledighet!

Tant Janet sa...

Kram på dig och god fortsättning!

Popprinsessan sa...

Själv orkar jag inte riktigt blogga, bara surfa runt hos er andra :-)