3 december 2008

Vart tar dagarna vägen

Hujedamig som tiden flyger!
På kvällskvisten går luften ur mig helt och jag tar mig inte ens till datorn för att blogga och läsa mina favvobloggar. Och träna, vad är det? Har inte ens hunnit med det, blä vad kass...
Nåväl nya tag ska jag ta...jag ska bara fixa några andra saker först. Saker som måste fixas, saker som familjen vill ha och ska ha.

Vi är i kaminköpartid, vi är i skifferletartagen till hallgolvet. Jag har bestämt mig för ett ursnyggt golv och nu ska jag bara försöka övertyga min kära sambo att lägga det!

Jag tror jag ska lyckas, näää jag vet rentav att jag ska lyckas med min otroligt fina kvinnliga list ;-)



Dax för lite go glögg känner jag.
Kram på er!

5 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag förstår precis hur du menar. Den här veckan har jag varit totalt slut på kvällarna. Ja, egentligen på dagarna också, men på kvällarna blir det liksom mer påtagligt. Jag hade eg velat gå och lägga mig när jag nattat L. Men samtidigt är det ju miljoner saker att göra...

Anonym sa...

Det är ju så ibland att man inte orkar med nåt annat än att bara vara trött. Men av nån anledning så kan jag vara vaken hur länge som helst när jag sitter vid datorn. Men vid tvn, där somnar jag direkt.

Åsa! sa...

Ja du Marie... Inte är tiden här hos mig iallafall! Mitt dygn får bara färre och färre timmar. Jag tror det rör sig om max ett par timmar nuförtiden:)

Anonym sa...

Tiden tycks inte racka till har i USA heller. Din overtalningsformaga ar det da inget fel pa, passa dig Micke ;).
Vad har ni tankt ha kaminen da?

Miafia sa...

Popprinsessan...Det både skönt och lite ledsamt att höra att så många har det på sammalika sätt. Vi får helt enkelt försöka ta det lite lugnare, kanske hoppa över något som inte är livsviktigt för att orka.

Katti jag håller faktiskt med dig. Man piggnar till vid datorn, men om man inte ens orkar ta sig dit så what to do liksom...Det går ju i perioder!

Åsa, attans då att den inte hade gömt sig hos dig ;) Så här kan vi inte hålla på i längden utan vi måste försöka få chans att pusta ut. Det går bra ibland och ibland inte, eller hur?

Ann så du menar att inte ens i USA har man fler timmar på dygnet, rackarns då ;-)
Du känner din syster hör jag, bra där *s*
Kaminen ska stå på den lilla väggen mellan "vardagsrummet" och hallen. Mittplacering och synlig från både kök, matsal och vardagsrum. Hänger du med?