11 oktober 2008

Helg, barnfritt och lopp

Jo det är minsann full fart här och därför har jag har prioriterat annat än datorn just nu.

Vi är barnfria hela helgen lång så igår möttes vi på shoppingcenter med tanke på att gå på bio. Men det blev ingen bio utan bara shopping, vilket inte är så bara ;-) och sen bestämde vi att inhandla lite råvaror för att åka hem och laga mat tillsammans. Mysigt och avslappnande att bara kunna få rå om varandra. Inga barn att servera, inget ljud, inget tjat, inget distrationsmoment. Det kan ju kanske låta lite illa men det är faktiskt välbehövligt att bara få vara två vuxna tillsammans. Inget som händer alltför ofta i den här familjen.
Jag älskar mina barn såklart och känner saknad, men det tror jag är nyttigt att få känna. Jag vet dessutom att de har det såååå bra där de befinner sig, nämligen hos farfar med fru på landet.

Idag ska vi på 40-års fest vilket ska bli jättekul! Det är grannfamiljen som bjudit oss och vi kommer att få träffa en massa människor som vi inte känner. Jag gillar det, att få möta nya härliga människor!

Vad händer imorgon då, jo loppet i Hässelby. På frågan om jag är laddad så svarar jag att jag just nu är neutral och lugn, vilket är förvånandsvärt. Tror dock att nervositeten kommer i morgon, men på ett bra sätt. Ryggen känns bättre och halsen med. Har däremot inte joggat på 2 veckor så jag tar det för vad det är, en kul tillställning med fröken Anna och andra motionärer, tävlingsmänniskor och så vidare.
Självklart ska jag göra mitt bästa!

Önskar er en härlig lördag!
Och eftersom jag varit lite dålig på att kommentera era inlägg så vill jag säga att jag ska ta en uppdatering i morgon em, bara så att ni vet!

Håll tummarna för mig nu!
Kram

4 kommentarer:

Åsa! sa...

Önskar dig en trevlig kväll och jag håller tummarna för dig imorgon!

Anonym sa...

En hel helg barnfritt, gu va skönt!
Känns välbehövligt hos mig kan jag lova...
Stort lycka till idag och hoppa det går bra både för dig o Anna!

Unknown sa...

Tummar hålls!!! För jag antar att du redan åkt dit... :)

Miafia sa...

Tusen tack för tummarna!
Rapport kommer:-)