6 oktober 2008

Röd som i

Efter lite fundering, efter lite mental övertalning så är jag nu riktigt rödhårig igen. Det var längesen dock så därför behövdes lite extra mod. Dumt egentligen då jag trivs så himlans bra.

Ännu bättre kändes det faktiskt när min granne hojtade till mig att det var riktigt snyggt och att hon blir lycklig av mitt hår, jisses vad underbart att höra! Någon blir lycklig av mitt hår liksom, det ni ;-)

Jag känner mig välmående och tror därför att det dumma halsontet kommer att bli bortmotat med råge ;)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Mmm. Den färgen passar ju dig bra tycker jag. Sen har du ju jäkligt professionella slingor i håret också!


P & K frisör Micke

Unknown sa...

Snyggt! Hoppas bacillerna inte kanner igen dig langre och drar nan annan stans :)

Åsa! sa...

Det där blev ju superbra! Hoppas du snart är redo för lite löpning igen!

Anonym sa...

Snygging, allt tack vare din frisör.

Miafia sa...

Huuuur kunde jag glömma en sådan viktig sak som att Micke är "my special hairdresser". Han brinner för sitt sidointresse, han är därför grym. Tack darling!

Tack Mialena, precis det ska jag hoppas på ;)

Åsa, bock och tack och yes det är dax för löpning alldeles alldeles snart. Mina ben är sååå sugna!

SyrrANN, visst e han föööör bra ;-)

CharmKatti sa...

Skitsnyggt är det!
Färg är bra, jag har inte sett min egna på typ 20 år. Din alldeles egna frisör, kan man få låna honom:-)

Miafia sa...

Tack Katti!
Har oxå färgat sen urminnes tider, men ibland går det lite långt mellan gångerna. Fick lite småpanik nu när jag upptäckte flera gråa hår...
Visst får du låna honom ;)

Anonym sa...

Kann du be Micke att färga mitt hår också? Funderar på blankt svart eller nåt.Kör han klippning me?

Miafia sa...

Bara slingor Peter bara slingor *s*

Anonym sa...

Läste jag gråa hår...

Miafia sa...

Va! Nog måste tryckfelsnisse varit här *s*