2 oktober 2008

Here we go again

Jepp då var man förkyld igen, mest ont i halsen. Den har inte brutit ut riktigt men känns tillräckligt väl för att inte våga träna. Suck, ingen jogging denna veckan :(
Positivt är väl att jag SKA hinna känna mig fit for fight den 12/10 då det stundas för Hässelbyloppet.

I morgon ska Marcus på fotbollscup i Solna, nära där jag jobbar, så det blir en lång dag innan jag kommer hem. De börjar första matchen runt 18 och sista spelas 20:15.
Det är ute så jag har tagit med varma kläder för att inte bli ännu mer förkyld.
Eventuellt slutspel blir på söndagen så helgen är fullbokad.
På lördag ska vi nämligen på vinprovning vilket ska bli supertrevligt. Förra vinprovningen var i april, det gäller minsann att sprida på roligheterna ;)

Läs här om du vill ha en liten uppdatering ang. första provningen.

5 kommentarer:

Åsa! sa...

Ohoh... Har du kommit in i en liten förkylningssvacka??? Finns det ingen på jobbet som du kan kasta över de där eländiga virusarna på???

Unknown sa...

C-vitamin i halvliterformat, echinacea, te med honung, omega 3, varm filt i soffan och CSI i rutan. Och så glass förstås! :) Krya på dig!!!

Unknown sa...

Antar att de där bacillerna hoppade över från mig. Jag som nu är helt kry (om jag själv får tycka) och pigg som en mört. Min hosta satt i mer än 1 vecka så jag hoppas att du slipper det eländet... Mmm - det blir en lång mörk kväll under IP:s gula sken...

Miafia sa...

Åsa, en liten yttepyttesvacka hoppas jag. Gör allt för att bli av med bacillerna.

Mialena, tackar du vet precis hur man ska "döda" elakingarna.

Micke, mmm visste att det var ditt fel! Pigg som en mört vet jag inte om du är men du är söt i varje fall ;)
"det blir en lång mörk kväll under IP:s gula sken..." låter ju nästan romantiskt ju *s*

CharmKatti sa...

Du är inte ensam om att vara risig. Har dragit på mej en eländig hosta, och när jag har fått hosta brukar den sitta i nån månad eller två...Hoppas verkligen att du slipper det!