22 augusti 2009

En sån där dag...

Ledighet i all ära, men idag har jag en "sån" där dag. Ni vet en sån där dag då man vaknar upp och känner sig allmänt bedrövlig. Tycker inte alls om det och jag kan heller inte rikigt förstå varför...Vissa saker ska man väl helt enkelt inte förstå, eller något!

Förkyld och ont i magen är ingen bra kombination ovanpå, eller är det kanske anledningen till känslan!? Barnen tjafsar och sambon jobbar, ja det kunde varit roligare :(

MEN efter regn kommer sol och det kan bara bli bättre.

Det finns många "bättre" tankar att ägna sig åt. Tror jag ska köra lite pepptalk med mig själv och vips är jag glad och positiv igen. Yes NU är det tajm för uppryckning kära vänner!

Hoppas ni har det bra därute!
Kramar

2 kommentarer:

Kickan sa...

Japp vissa dagar känner man sig bara just så där bedrövlig som du skriver , men varför inte få lov att ha såna dagar ? så uppskattar man ju de där dagarna då allt bara känns kanon.
Och jo jag har nog bestämt mig för att köra GI då det egentligen funkat bäst för mig.
Ha en trevlig helg nu , själv ska jag jobba hela helgen.
Tjingeling !

Popprinsessan sa...

Hoppas att dagen blev bättre än uppvaknandet!