30 september 2008

Träningsvärk

Idag har jag haft väldigt mycket på jobbet och var tvungen att åka hem med oavslutade ärenden, vilket jag bara avskyr. Jag blir lite knäpp, ja knäppare än vanligt, då jag inte kan släppa det med lätthet. Ska försöka stänga av för jag kan ju ändå inte göra något åt det nu, eller hur? Nya friska tag i morgon, jajamensan!

Och så måste jag väl säga att lite fin, spontan shopping gör susen för att glömma. Idag blev det visst 3 par stövlar.
Ni vet köp 3 betala för 2. Ett par svarta med riktigt högt skaft och klack, ett par bruna, lite cowboystuk och ett par grå i mocka med låg klack och spetsiga framtill. Jag älskar stövlar, jag älskar många stövlar och jag älskar att få mycket för lite pengar! Jihaaa vad jag är nöjd!













Min kropp har idag värk som i träningsvärk. Ordentlig sådan. Knappt någon del som inte känns.
Jag är stel och är öm, men jag njuter ändå för det är en sådan där go ond känsla.
Jag har säkert bjudit på ett eller annat gott skratt idag på jobbet då jag fått hålla mig stadigt i räcket i trappen samtidigt som jag grinat illa, men försökt se oberörd ut, då jag tagit mig ner respektive upp.
Imorgon vet jag att jag kommer att vara lika smidig som jag brukar och se oerhört snygg och graciös ut där i trappen ;)

Annars lär det köra ihop sig med min aerobics tomorrow eftersom jag är ensam med barnen och ska hämta Micke som varit på kryssning. Mitt i mitt pass liksom, men men klart man ställer upp på sin darling.
Får se om jag hinner ta en jogg i stället och gör jag inte det så finns det en torsdag.

Hua vad mörkt det är ute nu. Känns som om det är bedtajm, men liiiiite tv ska jag väl hinna med, har för mig att det är någon seriestart. Får väl kolla in tv.nu.

8 kommentarer:

CharmKatti sa...

Helt absolut kommer du inte bara vara lika smidig, utan dessutom supersnygg i dina nya stövlar! Själv har jag alltid så svårt att hitta skor i den där affären som man får tre för två. Vet inte varför, dom passar liksom inte mig. Och skulle jag komma hem med 3 par stövlar skulle Ola få knäppen, på mig!

Miafia sa...

Brukar inte heller hitta några snygga där men denna gången gjorde jag. Har vanligtvis lite problem med mina vader och höga skaftstövlar (kan inte ens få upp dom). Vi är liksom inte överens, men de här som jag köpte och jag klickade fettmycket ;)
Micke köpte skor igår för samma peng som jag för mina 3 så då kan han knappt säga något eller hur ;-)

Anonym sa...

Kanonsnygga stovlar syrran. Vilken affar pratar vi om egentligen?
Har ar det inte lage for stovlar an, gar fortfarande i mina sommarskor. E anda sugen pa att fa ga runt i en mysig kofta o snygga stovlar... Trodde du inte att jag skulle saga va?!

Unknown sa...

Snygga, och går upp över både vader och jeans, vilket kap! Livsfarligt med 3 för 2, tur jag inte vet vilken affär det är och bor nära den! :)
Man kan ju tydligen ha för många skor har jag hört, och framför allt stövlar. Karlar... ;)

Åsa! sa...

Stövlar är snyggt, absolut! Känns lite roligt att plocka fram och fundera på vinterkläseln...
Härligt med träningsvärk, då vet man att man har en kropp och en och annan muskel också!

Miafia sa...

Tack syster Ann. Du har varit ifrån Svedala för länge nu, det är dax att komma hem. Men så är Skopunkten kanske inte där man springer mest och handlar...
Va du, höst, tröja näääääääää har du slagit dig? *s*

Mialena, ja tack ett kap som heter duga!
Ja karlar förstår definitivt inte våra behov ;)

Åsa, härligt att alla årstider har sin ljuspunkt :)

Anonym sa...

Inte kan det vara äkta skinnskor detta?

Miafia sa...

Peter, vadå menar du att de ser billiga ut? *S*