8 maj 2008

Där satt den.

Onsdag= aerobics, 1 tim 40 min, kondition blandat med styrka och uthållighet + given stretch
Första aerobicspasset på hur länge som helst där jag inte fick bryta, gött!Vaderna kändes vid hoppen men nu tror jag att det är hanterbart, men den som lever får se;-)

Var himlans trött hela dagen och ännu tröttare på kvällen så jag får tacka Anna för att hon ringde mig vid kl. 19.30 och bestämde tid för upphämtning. Jo jag hade gått ändå men då hade jag fått piska mig ordentligt.
Passet var som vanligt hårt, tufft och grymt kul. Många nya steg och många nya vändningar var det så jag fick hålla tungan rätt i mun, men det gick bra ändå!

Jag måste säga att jag varit lite förvånad över att jag inte fått någon träningsvärk efter långpasset i måndags, men igår under styrkan och speciellt under div. benövningar på golvet så fick jag sådan grym mjölksyra, hualigen!
Vid läggdags efter kl. 23 så var benen tokslut.
Idag likaså vilket innebär att fredagens löpning som inte blir av blir förflyttad till lördagen och det passar nog mycket bättre då min kropp behöver vila.

Förståndiga Marie! :-)

Inga kommentarer: