22 maj 2008

Kvällens lunkstatus.

Motivationen är verkligen inte på topp just nu och det var mer än motigt att komma iväg ikväll på min första runda sen i söndags.
Tunga steg och taskig motivation är verkligen tufft att kämpa mot men svackor kommer och svackor går, det lär jag få erfara mer än en gång!
Nåväl ut kom jag och joggade gjorde jag och det gick väl hyfsat. Tidtagaruret la av men det var nog bara bra för mig för då hade jag siktet inställt på att hålla ut så länge som bara möjligt utan press.
Jag tror att det här var min långsammaste runda men det gör inte alls något eftersom mina, vanligtvis så jobbiga, vader inte bråkade med mig.
Jag får hoppas att den där halva pizzan jag tryckte i mig till lunch/middag nu är ett minne blott i mitt system och att denna "icke avbrutna" runda får motivation att knacka mig hårt på axeln igen!

6 km, ingen tid och inget sällskap förutom en mängd äckligt flygande småkryp som höll på att envisas runt mig en bit på Militärvägen.

Inga kommentarer: