12 maj 2008

En överraskning blev det men inte av den sort jag hade hoppats på.

Så kan det gå när inte haspen är på kan man säga!
Ojojoj vad tungt det var idag, benen var sega, trötta och stumma och ville inte alls göra som jag.
Hade hoppats att trenden skulle vända efter dryga 2.3 kilometer men det gick inte och jag började gå. Mina vader gjorde nämligen tokont, även när jag försökte gå i ett högt tempo.
Det var nästan så att jag satte mig ner på backen för att ringa Micke och be honom hämta mig, men jag bet ihop så gott jag kunde och tog mig hemåt. Försökte hålla ett bra tempo för att få ut något av denna lite "misslyckade" träning!
När det var några få meter kvar hem träffade jag på en granne som stoppade mig och sa
- Du har gått ner i vikt va?
- Jo jag har väl gått ner några kilon, sakta men säkert.
- Mmm jag tänkte det då jag såg dig häromdagen i trädgården och måste säga det till dig.

Och det kära vänner var räddningen på min kväll, jag blev så smickrad och glad! :-)

Dryga 5 km, tid 36:29, inget sällskap förutom mobilen.

Inga kommentarer: