18 maj 2008

Huvud och ben i konflikt.

Irriterande konflikt, fett mycket konflikt!
Trodde i min enfald att vadproblemen var som bortblåsta men icke icke. Nu fick jag bryta löparrundan igen och det är otroligt vansinnigt trist och jobbigt mentalt.
Sprang dryga 3 km men sen gick det inte mer, det blev precis som sist. Ont ont ont!
Det var knappt så jag kunde gå men gå fick jag lov att göra för hem skulle jag.
Jag vill så gärna hitta tillbaka till den gång då jag sprang dryga 9 km men just nu känns det långt bort :-(

Jag inser att det är aerobicsen som strular till det men det är ju så kul så jag vill inte lägga ner den träningen. Jag vill heller inte lägga ner löpningen så vad ska jag göra?
Någon förändring måste till och mest troligt kommer det att lösa sig per automatik då gruppträningen bara pågår denna månad ut.
Jag kör alltså på som vanligt dessa få gånger som det är kvar och kommer sen förhoppningsvis kunna löpträna utan problem under sommaren.
Maries huvud och ben ska bli bästa vänner, så det så!

5,2 km, 36:07, sällskap Micke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena fran langt borta! allt ok har alla halsar,var ute igar ok kikade runt lite i butiker. Sag en del ok joggingskor till valdigt bra priser. var lite smastel i vaderna nar jag suttit pa planet men nu ar det okey. jag och syrran skall ev kuta lite idag men just nu regnar det sa vi far se ikvall.Keep on jogging Mia sa kommer vi och hejar pa till Tjejmilen. Pussar ock kramar fran USA.

Miafia sa...

Hej far!
Vad kul att höra av dig från långt långt därborta i Washington DC :-)
Hälsa syrran och Fred så hörs vi snart igen!
Massvis med pussar och kramar
/Marie