24 januari 2009

Den stora frågan

denna efterlängtade lördag är: Vilken av alla "things to do" ska jag utföra?

Jag är väldigt trött idag det må jag erkänna och det finns säkert fler anledningar till detta fenomen. Kan inte längre skylla på förkylningen för den verkar släppa och i veckan som kommer ska jag därför våga mig ut på första joggingrundan sen urminnes tider, jajamensan fattas bara!
Göteborgsvarvet here I come ;-)

Den andra (ja det finns faktiskt en sådan) stora frågan denna efterlängtade lördag är: Kan jag strunta i alla "things to do" idag?

Stora, stora mycket viktiga frågeställningar rör sig i Maries huvud. Kanske kommer jag fram till något under tiden vid datorn, då det känns som om tiden står still......
Kanske kommer jag fram till något när jag sätter mig i soffan och tittar på skidor...
Ja den som lever får se ;-)

Jag önskar er en mysig lördag där ute!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du skall softa i soffan o inte pyssla massor hemma.

Tant Janet sa...

Tusen tack för din nominering i förra inlägget. Snygg har din blogg blivit också. Tack för alla komentarer!
Ha en härlig helg!

Unknown sa...

Jag vet vad hon gör - hon och barnen... Lämnar en hårt arbetande stackare att softa ensam i den stooora soffan... Men men - vad är väl EN natt ensam. Och plz, hunny, shoppa inte upp all kosing nu! vi har en bil att köpa serru!

CharmKatti sa...

Är det sant Marie, har du åkt iväg på en härlig shoppingtur?

Åh vad jag längtar tills vi är två heltidsarbetande igen i den här familjen!

Katinka sa...

Strunta absolut i alla måsten och njut! Fast det är kanske lite sent att säga det nu... Dagen är ju över liksom. Nåja, bättre sent än aldrig!

Popprinsessan sa...

Lyckades du strunta i alla måsten??

Kul med lite ny design här också :-) Jag önskar att jag också kunde/hade tid att fixa lite med min sida..

Miafia sa...

Peter, det blev inte till att softa i min soffa...det blev till att shoppa för att sen softa i Chrisses soffa.

Jeanette, tack det är roligt att ändra ibland, ombyte förnöjer!

Micke, jag kunde ju inte låta bli att shoppa loss. Det var ju REA...billigt...billigt *s*
Puss du e så go!

Katti, jepp det blev shoppa av! När det inte är planerat så hittar man ju en massa skoj.
Förstår att ni längtar till 2 fulla löner. Visst är man duktig på att anpassa sig efter sina tillgångar men det är mycket roligare att ha MERA PENGAR!

Katinka, det blev till att njuta av, härligt!

Popprinsessan, det tog inte alls lång tid till att ändra färger. Jag har inte heller tid egentligen men gjorde ett tappert försök till förnyelse. Jag är jättenöjd!