15 januari 2009

Jobba, jobba, jobba

Hela veckan har varit sena kvällar hem, tror minsann inte jag varit hemma före kl. 19:30 någon dag. Idag var jag tillbaka på mitt gamla ställe och hjälpte till och kom hem med kl. 22:00 färjan.
Tiden bara rusar iväg!
Det är verkligen jättekul och jag mår bra. Blir lite pömsig bara, men sova får jag göra när jag blir gammal, typ i morgon då jag blir 36 år ;-)

Familj, hem, vänner och bloggande har allt blivit lite lidande denna veckan, men det blir bättre.
Jag ser ljust på dagarna framöver!

Sov gott!

7 kommentarer:

CharmKatti sa...

GRATTIS VÄNNEN!

Tant Janet sa...

Grattis på födelsedagen!

Unknown sa...

Idag alltså? GRATTIS! :)

Åsa! sa...

Tusen GRATTIS på din dag!!! Unna dig nu en lugn helg med familjen efter en hektisk vecka!

Åsa sa...

Då får man gratulera dig på din stora dag!!
Kanske syns vi på söndag, lagom mosiga i gympahallen...

Miafia sa...

Säger tack så himla mycket till er alla!
Det värmer ska ni veta!
Kramar

Nippertippan sa...

Kul att du besökte min blogg! Jo tack, det gick bra med pizzorna och kvällen har varit skön och avslapnande som jag önskade!
Ha en skön kväll...eller god natt kanske redan?!
Kramiz:)