22 januari 2009

Vänskapsband och pris

Lilla jag har fått en utmärkelse i ett tecken av vänskap. Av ingen mindre än Presentabel.
Lilla jag blir väldigt glad och varm i hjärtat och jag tackar ödmjukast!

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggar."

Det är fantastiskt kul att genom detta forum få chansen att lära känna bloggvänner. Att finna ER som man kanske inte skulle möta annars. Att få äran att ta del av era liv bland så mycket annat, tack!

Jag skickar detta fina, tjusiga pris vidare till ER mina bloggvänner. Utan inbördes beundrand och utan personlig motivation. Jag har fastnat vid era bloggar av olika anledningar och jag kommer att fortsätta vara fast.
Och pristagarna är...........................trumvirvel.......................:

Katti
Mialena
Åsa från sköna Gotland
Åsa
Jeanette
Popprinsessan
Peter

Och tillbaka till dig Katinka .

Kram

5 kommentarer:

Katinka sa...

Tack! Vad gullig du är! Hoppas din sons migrän är bättre och att det löser sig. Du förtjänar verkligen att prisas.

Åsa! sa...

Åhh, tusen tack Marie! Jätteglad blir jag! Visst är det tjusningen med bloggar, att man lär känna nya människor, människor man aldrig annars skulle möta. Människor som lever andra liv och har andra intressen. Det är verkligen kul med bloggar! Önskar dig och din familj en trevlig helg!

CharmKatti sa...

Jag tackar ödmjukast!
Visst börjar man bli bra sugen på att träffa sina bloggvänner irl!

Kram på dig!

Popprinsessan sa...

Stort tack! Vad glad jag blev!

Unknown sa...

Åh, tackar tackar! (lite sen här...)
Bloggar är helt fantastiska, man träffar människor från världens alla hörn! Tänk vad lite slösurfande kan leda till :)