12 januari 2009

Måndag, första dagen på

veckan!

Idag har jag jobbat! Ända till kl. 18:40. Det är så himla mycket att göra på nya stället, vilket förvisso också kan förklaras av att jag är nybörjare så allt tar lite längre tid. Men det är jättekul och tiden bara flyger iväg.

Idag har jag GI:at. Det har gått superbra och jag känner mig mätt och belåten.

Idag, alldeles nyss faktiskt, hörde jag Matteus säga till Micke "Pappa, jag är helt slut".
Undrar vem han fått den ifrån.

Idag (läs: NU) ska jag titta på CSI.

9 kommentarer:

CharmKatti sa...

Själv sitter jag och glot på guldbaggegalan, mest för att Johan Glans är programledare:-)
GI är super, åt en smarrig råbiff till middag efter träningen. Jag mår bra!

Anonym sa...

Skont o hora att du mar battre, det var verkligen en lang dag pa jobbet horru.

Matteus e ju bara underbar, det galler att passa sig vad man sager... ;)
Sov gott nar det e dags!
KRAM

Miafia sa...

Ja han e för skön. Slog över i reklamen och lyckades se han iklädd Abbautstyrsel. Haha vilken läckerbit!

Ingen huvudvärk ännu alltså utav rivstarten?
Hoppas den uteblir!

Ann
Lång dag idag och lika lång eller kanske längre oxå imorgon, du vet månadsavslut!
Kommer def. att sova gott, bara jag somnar. Är så uppe i varv!
Puss och kram

CharmKatti sa...

Du har ett litet pris hos mig!

Åsa! sa...

Kul att du trivs på nya jobbet!Det måste ju få ta lite tid innan man blivit "varm i kläderna".
Följer din GI diet med spänning! Önskar dg en fortsatt bra vecka!

Tant Janet sa...

Lycka till med GI;andet ! Ha en bra kväll, jag tittade också på CSI igårkväll.

Anonym sa...

Långa dagar på jobbet är ytterligen sunt! Kom precis därifrån nu och känner mig frisk som en nötkärna!

Popprinsessan sa...

Skönt att höra att det går bra med gi-ätandet. Här har det också gått bra, den omtalade huvudvärken uteblev faktiskt och jag tappade 2kg första veckan. Fattar förstås att det mest var vatten, men det blir ju mer motiverande.

Miafia sa...

Tack för era kommentarer, det värmer!
Kram på er