11 juni 2008

Aj aj aj men inte som i ont.

Nu har jag haft ett alldeles för långt löparuppehåll, faktiskt sen Vårruset.
Viljan är här vilket jag bara måste få bära fram, men däremot så har tiden inte räckt till :-(
Det kan väl bli så ibland med tanke på skolavslutningstider, möten och annat kul.
Vi har införskaffat lite nytt till hemmet också och det tar både pengar och TID i anspråk, men kul och fint blir det!

Ikväll ska jag ut med aerobicstjejerna på en tur i spåret så nu ska det med andra ord vara slut på "vilan"!

Det var förresten grymt häftigt att kolla fotbollen igår på vår nya feta TV :-)
Heja Sverige!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken skillnad det blir med större TV! Det mesta blir genast roligare att titta på :)

Miafia sa...

Hej!
Ja det gör en oerhörd skillnad :-)
Jag måste säga att du ser ut som ett mkt smarrigt äpple *s*
Superbra gjort att orka springa i den där outfiten!

Unknown sa...

Kanske lite för bra TV-bild bara, man fastnar ju framför eländet...
Tackar! Men det blir ingen mer kostymlöpning, så det så!

Miafia sa...

Ja det är just det därför behövs lite pepp och så vilket bloggandet hjälper till med!
Men nu har du ivarje fall provat och det är superduper:-)
Jag är annars av den åsikt att man aldrig ska säga aldrig, har lärt mig det vad gäller mig själv i varje fall *s*
Du är flitig med löpandet ser jag på jogg, way to go!