28 juni 2008

Bara EN dag har det gått...

sen jag sprang sist :-)
Och eftersom jag fasar för lååångt uppehåll igen så tog jag och M oss en tur tillsammans.
Vi fick oss ett härligt skratt nere vid vattnet. Där låg ett par (som i kvinna och man, tror jag *s*) tätt ihopslingrande och jag klämde ur mig " JAaaa medan somliga springer så hånglar andra"....tror dock inte de hörde då de verkade fullt upptagna med annat ;-)

Här brukar vi springa och här sprang vi alltså också idag!


Dagens resultat

Tid- 45:45

Lägsta puls- 99

Medelpuls- 171

Maxpuls- 208

Slutpuls- 170

Kaloriförbrukning- 578

Fettförbränning- 26g

Jag sprang totalt 6.86 kilometer och M sprang längre, han råkar ju ha betydligt bättre kondis än mig den rackaren ;)

Nu är det dusch, mat, lite vin och ARN som gäller!

Have I nice evening!

Ps. Vet inte riktigt vad som hänt med marginalerna idag men det vill absolut inte bli som jag vill! Hoppas ni har överseende med alla konstiga mellanrum Ds.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Och nu är det 0 dagar sen :)))
Ha en skön kväll - kolla noga på Saladin! Mmm...

Unknown sa...

Hur var det nu igen... Du tog med mig på en tur eller tvärtom? ;) Idag var det nog jag som inspirerade dig - du blev bara tvungen att följa med, hehe! Faktum är att hade det inte varit för den där hemska pollen och medicinen mot den hade du varit bra mycket fräschare i spåret idag. Så är det. Kör hårt, babe!

Anonym sa...

Fan ni är verkligen jätteduktiga, och dessutom jogga med den utsikten. Vi måste se till att införa en Spanientrip i hälsans tecken tycker jag.

Mie sa...

Hej Tjejen!

Vad duktig du är, både med bloggen och löpningen!!!

Själv får jag lite ångest när jag läser...var ett tag sen jag var ute nu. Förra söndagen kom vi hem från Kroatien och jag hade inte med mina löparkor dit...Det blir med andra ord 3 veckor sen sist.

Konstigt att det skall vara så svårt att komma igen efter ett litet uppehåll!

Jag har också en pulsklocka, fick en av min käre make i julklapp. Men jag använder den mest till att hålla koll på att pulsen inte sticker iväg allt för mycket och för att kolla hur mycket kalorier jag gör av med...

Jätteroligt att läsa din blogg!!

Kramar Marie W

Miafia sa...

Mialen: Vilka läckra ögon han begåvats med ;)

Micke: Undrar om du läst ordentligt, skrev att "vi tog oss en tur tillsammans"....hmmm man ser det man vill se *s*
Yes det är sant ang. pollen... me not like at all:(

Peter: Vi försöker att vara "duktiga" men det går ju upp och ner som med allt annat. Vackert har vi här på ön, du får la hälsa på någongång!
I Spanien ska vi njuta av semestern, äta gott och så men joggingskorna åker med en sväng, så får vi se om de kommer upp ur resväskan :)

Mie: Tack! Kul att du hittat hit, så glad jag blev!
Mmm visst är det lätt att tappa "stinget" och komma in i "fel" vana. Men det är bara att snöra på dig skorna igen, du är ju oxå grymt duktig!
Hoppas ni hade en härlig vistelse i Kroatien!
Vi ses snart tycker jag!
Kramar

Unknown sa...

Jag har ju helt glömt bort att tacka för sponsringen förresten! Jättekul! :))) Jag ska springa så fort jag bara kan...

Åsa! sa...

Härlig löparutsikt! Jag ska springa en lille runda, sen blir det fotboll för hela slanten!

Miafia sa...

Löp fint och håll på Spanien! :-)