16 augusti 2008

Det går åt rätt håll.

Jag känner mig bättre idag då febern är borta. Men har inte mycket till krafter ännu vilket jag kände när jag skulle gå den yttepytte lilla biten och slänga skräpet. Det var mao ett klokt drag av mig att inte ställa upp i kvällens lopp.

Vinkade av sambon med vänner ganska så nyss. De var glada, taggade med en härlig blick i ögonen! Jag blev såklart avis och vill uppleva och känna samma sak, men det kommer fler chanser! Och självklart så tycker jag det är superkul för deras skull :-)
Jag har beställt sms-resultat på samtliga 3 och väntar med spänning på result efter 5km och sen efter målgång! De startar inte förrän runt 22:30 så jag får sitta här i spänd förväntan ett tag till...
Så vad ska jag nu göra? Måste erkänna att jag är tokrastlös på att ligga i soffan och titta på TV, lagom är bäst har jag hört och det är sååååå sant!

Kanske vore det tillfälle att ta fram en god bok att läsa men det får bli efter jag bloggat klart och läst mina "bloggar att följa" då är grymt nyfiken på att få ta del av Mialenas resutltat ifrån dagens utförda lopp. Jag är imponerad över denna tjej och hennes styrka och kontiunitet i löpningens tecken!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag försöker se resultat på en kompis med men sidan funkar ju inte! Grr.
Vad roligt att du gillar att läsa om mina inte alltid så lyckade strapatser! :)

Unknown sa...

Krya på dig skulle jag skriva också men jag klickade på fel ruta...!

Åsa! sa...

Skönt att du mår bättre! Du är snart ute med löparskorna på ska du se:)

CharmKatti sa...

Alltid bra att det går åt rätt håll. Du är säkert ännu piggare idag antar jag. Då är det väl dags för en tjejkväll på stan snart då. Middag o utgång, eller kankse bara middag och en massa trevliga små drinkar. Vi tar väl med oss Anna oxå:-)