14 augusti 2008

Midnattsloppet

närmar sig med stormsteg och jag har precis accepterat tanken att ta mig runt, ha kul och se det som en härlig utmaning och så går jag och blir FÖRKYLD :-(
Vaknade i morse med en dundrande huvudvärk, halsont och rinnande näsa, bara så där!
Dålig tajming och något irriterande.

Jag har ett par dagar på mig att kurera mig och friskna till....sitter i detta nu och bäljar i mig varmdryck med honung. Det börjar kännas både lenare och skönare i halsen.
Jag ska bli frisk, jag ska springa!

Håll tummarna för mig e ni goa!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Mäh, vad surt!!! Tummar hålls!
Mina tips: vitlök, echinacea, apelsinjuice, usla TV-serier på DVD (du måste kolla på hela så du blir riktigt uttråkad!), och så glass förstås! I stora lass :)

Anonym sa...

Attans, haller tummarna anda fran Staterna. Hoppas att du tillfrisknar... E ledig imon, slar en pling.
Kram syrran

CharmKatti sa...

Asså det är ju så typiskt! Att dfu blir sjuk lagom till detta. Kan trösta dig med att du missade inget speciellt ikväll. En halvgod cheesecake och sura hallon:-)

Miafia sa...

Mialena: har haft det riktigt riktigt tråkigt i soffan och kollat på OS (vilket ju är kul såklart) Lite dubbla budskap där, men det blir lååååångtråkigt i den mängd som jag tittat. Annars har det slunkit ner några glassar, halstabletter och mängder av te och honung. Kanske borde testat dina tips eftersom jag fortfarande är kanondålig. Blir mao inget Midnattslopp för mig imorgon, surt surt:-(

Ann: tack för tummhållning men det hjälpte dock inte. Vi hörs på tele idag!
Kram

Charmkatti: vilket charmigt, passande namn:-) Jepp det är typiskt men sånt är livet. Om du bakat cheescaken så måste den blivit god. Men det kommer väl fler tillfällen att få avgöra om jag missade något eller inte ;-)