15 augusti 2008

Toksjuk

Så det kan bli ibland!
Här sitter jag (knappt) denna efterlängtade semestervecka, denna snart efterlängtade lördag (trots lite gny och gnäll) och är riktigt dålig. Min minsta frågade mig i morse varför min näsa är så röd...

Låg hela dagen igår, och natten spenderades snörvlandes, täppt i näsan, och hyfsat väck, halvsittandes och småslumrandes. Var uppe minst 1 gång varje timmen och trodde aldrig den skulle ta slut.
Jag hoppades dock att det skulle kännas bättre idag, men icke alls. Vilken praktförkylning jag lyckats åka på!

Nåväl, bara att försöka härda ut, men det blir alltså inget Midnattslopp för mig imorgon :-(
Nu får jag heja på Micke, Henrik, Anna och Lena härifrån ön som är FRISKA och tänker delta!

Heja heja!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Stackare! Mer OS-TV & glass, helt klart :)

Miafia sa...

Jepp, precis så har min dag och eftermiddag sett ut och så kommer oxå kvällen att utspela sig.
Pustar precis ut efter den lååååååååånga dubbeltennismatchen. Sverige spelar nu final!! :-)

Unknown sa...

Jahapp... Tråkigt för mig så får jag inte med mig min lilla darling i loppet. Skulle ha varit skoj. Det enda jag hoppas på nu (förutom att du ska bli frisk såklart) är att jag inte får dina baciller. Så - inga kyssar förräns du slutar smitta. Drick mer whiskydrinkar, darling!

Åsa! sa...

Tråkigt! Hoppas du snart kryar på dig. Som mialena säger, Glass och OS kommer att göra susen!

Miafia sa...

Micke, vad lustigt det kan bli. Det är ju tack vare lilla mig som du faktiskt ska springa ;-)
Du håller dig frisk och springer bättre än någonsin i morgon, så det så!

Åsa, tack! Måååånga glassar har ätits idag, det är så gott mot det halsonda!