4 mars 2009

...

Jag gick in i rummet. Det var mörkt och ljudlöst. Jag klädde av mig kläderna enligt önskemål och lade mig på bädden. Ryckte till av de kalla händerna mot min kropp, men efter långsam beröring av min huttriga hud, blev jag alldeles varm i sinnet. Tempot arbetades eftertänksamt upp och därigenom uppstod en euforisk känsla. Avslappnad och varm kunde jag mottaga och ge. Jag mottog fingerfärdighet, andning och tyngd. Jag gav puls, andning och tacksamhet.

Massage ÄR underbart för själen!
(Men jäklar vad ömma de där så kallade musklerna är nu så här dagen efter)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad härligt det låter Marie! Blir ju sugen själv ju... Kram på dig och hoppas allt är bra med dig!

Tant Janet sa...

Underbart, trodde du skrev om ditt sexliv först :-)

Popprinsessan sa...

Ha, ha, fick själv massage i måndags och bad då massösen att ta lite extra på min skinka, som jag slagit i när jag vurpat på söndagen. Gissa om jag hade ont i flera dagar?? Ett tips är att bli lite masserad på rumpan nästa gång - det är säkert fler än jag som har spänningar så långt ner, även om man inte tror det :-)

Unknown sa...

Härligt med massage - fast jag tyckte också det lät som nåt annat först ;)

Åsa! sa...

Aha, var det massage du menade;)

Anonym sa...

Jag ökade också i puls. Attans vilken vändning det tog... :S

Unknown sa...

Hehe! Jag trodde först att det var något jag var inbegripen i men sen gick ljuset upp för mig. Är tacksam att det bara är massagen du lägger ut i cyberspace, darling! XD

CharmKatti sa...

Men Marie! Så där kan du ju inte skriva, satt och väntade på spännande fortsättning i denna sexnovell, men så är du på massage.
Nåja, det är skönt det med!

Miafia sa...

Katinka, visst blir man sugen ;) Snart är det dax igen, för en gång är typ ingen gång. Alla åren på kontoret har satt sina spår.

Jeanette, hihi det låg nog en tanke bakom just den reaktionen :-)

Popprinsessan, rumpmassage är helt klart välbehövligt. Att komma åt piriformismuskeln kan göra vansinnigt ont...ja sådär gottont.

Mialena, eftersom du är den andra som tänkte "något annat" så har jag visst lyckats rätt så bra :-)

Åsa, joooo så var det ju, men visst var det en rolig liten luring *s*

o v a n a, fantasin har inga gränser, tankar kan fladdra iväg för att sen på ett ögonblick förändras.

Darling, det här var bara en liten försmak, för nog tänkte jag börja skriva mycket mer om vårt liv i sängen.....NOT!
Vad tror du om mig egentligen? *s*

Charmiga Katti, vi kan ta en helt annan fortsättning en annan gång...lite girltalk ;-)
Massage är wonderful!

Berne sa...

Ett sånt härligt sätt att beskriva massage på. Har aldrig varit på massage men trodde nog inte att det skulle vara kalla händer.
skickar dig en varm famn /Berne

Miafia sa...

Berne, det ska inte vara kalla händer och oftast så är händerna uppvärmda redan.
Kram