2 april 2008

Onsdag en dag som många andra

förutom att jag upptäckt att min kropp faktiskt har muskler på fler ställen än vad jag trodde.
Hjälp vad ont att kliva ur sängen i morse, mysigt gottont ska jag tillägga!
Kan nog inte komma på ett ställe på min "ack så härliga kropp" som inte har känningar idag, njae kanske fingrarna då. Men de lär väl få stryk i framtiden om jag fortsätter att blogga så här galet ;-)
Nåväl inget gott som har något ont med sig el. är det tvärtom?

Ser verkligen fram emot kvällens aerobic på 1 1/2 timme, jepp hon kör hårt med oss med all rätt. Brukar bli 1 timmes konditionsträning med lite härliga moves och sen styrka på det. Spännande ska det bli, gött ska det bli och framför allt intressant att se om jag kan få min stela kropp att skaka loss till musiken...den som lever får se ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul och dessutom välskrivet. Mvh/ vardagsmotionär med mål beach 2023 i siktet!

Miafia sa...

Tackar! Inga mål är dåliga mål, inte ens låååångsiktiga sådana ;-)
/Marie