14 april 2008

Så var snart måndagen till ända.

Joggning kl. 18:00, 5,2 km, inget sällskap, tid 34 blankt.
Idag var det tungt och blev inte som jag tänkt, hade ju så fint planerat att jogga på extra långt. Hade ett mycket bättre tempo idag under första halvan, bara med småkänningar i vaderna (el. snarare från fotknölen och upp på insidan en bit), sen fick jag ondare och ondare men bet ihop så när som i en backe då jag gick så snabbt jag bara kunde.
Köpte på mig linement idag för att smörja in "vaderna" före turen, men kan inte direkt säga att det hjälpte. Kanske smörjde jag fel, kanske skulle jag sprungit åt samma håll som jag brukar, kanske var det avsaknaden av sällskap, kanske var det brist på energi då jag bara åt soppa till lunch vid kl. 10.30, kanske var det motvinden, kanske var det min inställning som gjorde det...Vad vet jag och egentligen spelar det inte så stor roll! Bättre lycka nästa gång, för det blir en nästa gång!

I will keep on jogging! :-)

Tänd ett ljus
Ikväll har vi tänt ett ljus för Engla och för vår fina, underbara, kära vän som har en mycket svår tid :-(
Du och din familj finns i min och Mickes tankar!
Många många kramar

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaa... Träningssällskapet hade snuva och var allmänt hängig efter nattpassen... Piggare idag men fortfarande snuvig - och lite eländig. ;)

Blir nog en promenad i dag (troligen i afton) för att få lite luft. Gillar förresten den bilden på dig skarpt - den du lagt upp nu på bloggen.

Miafia sa...

Mmmm det vet vi alla att män med förkylning= eländes elände ;-)

P&K