13 april 2008

Söndag- regnigt och ruskigt men cupigt ändå....

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Så sant som det är sagt och mina krulltottar till barn har såklart allt de behöver i klädväg, men än jag då? Där brister det totalt, vilket jag kommer att bli fullt medveten om idag, eller räcker det att jag oxå är krulltottig? ;-) Kanske är det ett tecken så att jag får "tummen ur" som det så fint heter. Kan denna gång vara den gång som får Marie att inhandla regnkläder, tror jag på det, tror ni på det?
Den som lever får se...

Så hur gick det igår då för grabbarna: De slet och kämpade hårt, första och andra matchen förlorades dock, trots många bra chanser och faktiskt mycket otur. I tredje och sista så lyfte de upp laget i allt, passninsspel, iver, rätt attityd och de vann med 6-0. Way to go grabs!!

Spänningen fortsätter och vi får hoppas på samma laganda idag!

Inga kommentarer: