19 november 2008

Inne med utmaningar

Jag har alltså blivit utmanad igen, så nu åker vi!
Denna gång var det Peter som tyckte att jag skulle svara på lite frågor, hämnden e ljuv eller *s*

Vilken mat äter du ofta?
Kyckling är så gott till mycket och kan varieras nästan i det oändliga. Grillad, stekt, i gryta, i pasta, faijtas osv. Annars blir det en och annan sushi.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag lyckas alltid hjälpa till mer eller mindre...

Var sitter du helst när du bloggar?
Hemma vid datorn. Har ett bra bord en fin skärm och trivs bra där ;-)

Köper du ofta Triss?
Nej inte ofta men det händer. Vill dock påpeka att den som köper mest i familjen är min kära sambo.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Helt klart USA förra hösten. Var i forna Jugoslavien när jag var liten och hade en kanontid där. Så otroligt rent och vackert vatten.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Måste väl bli 4:an och 5:an då eftersom några av mina favvoserier går där. CSI, Greys, House

Vilket är ditt favoritvin?
Helt klart Brolio från Italien. Sååå gott!

Har du några fobier?
Nej

Här är reglerna: Välj ut 2-4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag väljer Katti och Jeanette, om ni vill och hinner då förstås!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vadå inga fobier! Så dina tjut när du ser en spindel eller andra gulliga kryp är rena glädjetjut då?

;)

Miafia sa...

Jepp du har uppfattat det helt rätt darling *s*

Hmmm lyckades visst förtränga den biten...

Tant Janet sa...

Jag har nu antagit din utmaning!
Ha en bra helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, vad kul läsning:)
kram Lallis