26 november 2008

Award


Jag har fått en award av Åsa och blev jättejätte glad. Det värmer verkligen, tack!
Nu följer det ju regler med denna award och dessa är:
1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.
4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.

Har dessvärre inte 7 personer men skickar till de jag läser och de som känner till mig.
Jag skickar denna award vidare till:

Mialena, stor inspirationskälla vad gäller löpning och en glad, härlig och välskrivande tjej.

Åsa, du får tillbaka denna för att du inspirerar mig till så mycket, din blogg är varierande med tankvärda inlägg och vackra bilder.

Charmkatti, en rolig, vacker, aktiv och hjärtlig granne/vän som delar med sig av vardag och goda recept.

Jeanette, intressant att läsa hur du får vardagen att gå ihop och samtidigt hinner och har ork att vara en vacker fru.

Peter, för att vi får ta del av ditt spännande singelliv och för att du har en humor som är något udda ;-)

Popprinsessan, återigen en blogg som handlar om att få familj, barn och vardag att gå ihop med jobb och allt det andra som hör till.