10 november 2008

Satt precis och läste lite citat och orspråk och trillade på den här, sagt av världskänd sångerska:

"När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär, menade jag min hjärna och min ödmjukhet"

Ni kanske vet vem som sagt detta och vet ni inte så kan ni finurla en stund. Svaret kommer liiiiiiite senare. Bara som en parentes, i brist på annat att göra och för lite "spänning" så här på en måndag. Det är vad som behövs. Tycker jag absolut.

Ha en alldeles underbart grå och regning fortsatt dag!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ringer en klocka faktiskt. Gissar att vi pratar om en dam som inte kan sjunga speciellt bra, egentligen...? ;)

CharmKatti sa...

Jag kommer osökt att tänka på en viss blondin som råkar ha varit gift med en rätt cool och snygg trummis i ett favvoband till mig.
Men det kanske är fel, Mialena har säkert rätt.
När får vi veta svaret??

Unknown sa...

Alltså, jag vet också vem det är (Google är din vän)! Det var den jag tänkte på i 1:a hand.

Popprinsessan sa...

Spännande med en liten tävling så här! Jag var tvungen att googla, eftersom jag är så extremt nyfiken av mig :-) Jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan google. Kan gå ifrån mitt under en middag bara för att kolla upp något :-D

Miafia sa...

Kul att ni ville vara med och gissa :-)

Välkommen hit popprinsessan!
Google is the shit helt enkelt, me love it to!