9 november 2008

Layout sabotage

Äsch vad kass jag är och äsch vad jag kan sabotera för mig själv.
Skulle i ett försök att snygga till min layout prova mig på det här med html- jäklaskitspråket och misslyckades kopiöst.

Nu har en massa text försvunnit och jag får snällt göra om!
Det tar nog lite tid så jag ber om tålamod, med min just nu "halvfärdiga" blogg.

Annars så har jag och barnen idag varit ute på en himla härlig novemberpromenad. Det blev nästan en 5 kilometare och jag är så lycklig över att barnen ville hänka på sin kära mor ;-)


Trollungar med trollmamma (som börjar få gråa hår) ute i skogen, nästan...

5 kommentarer:

Tant Janet sa...

Vad trist det är när det blir sådär... jag är ju inte heller så hajj på detta så det blir lätt lite fel. Hoppas att du får ordningen allt...
Härligt med höstprommenad, det hade jag också, fast inomhus :-)

Anonym sa...

Tjena Marie! Det var väl gött att det ordnade sej mej din blogg sida. Skönt med en promenad emellanåt. Puss å kramar från Götet.

Miafia sa...

Jeanette, jag tänkte ju få till en trevligare layout...men jag får nog gå i Kattis skola först.
Nåväl det löste sig ändå :-)

En promenad är en promenad oavsett var den görs.
Må så gott!

Papsen, jepp det var gött som vi säger *s*
Puss och kram hälsa mor

CharmKatti sa...

Jag får väl ta och starta en skola då:-)
Men, sen är det så, det svåraste tycker jag är att bestämma sig för hur man vill ha det!

Miafia sa...

Jo det finns så mycket kul och fint att välja emellan. Men det går ju att prova sig fram, OM MAN BARA FATTAR HUR!
Jag signar direkt upp mig till Kattiskolan :-)