3 september 2008

20:00 - 21:30

körde hon med oss, öns egen aerobic Anja. Hon är så bra, hon är så snygg och vältränad och hon smittar av sig så mycket glädje och kraft!

Det var fullt med laddade kvinns i alla möjliga olika åldrar och former.
Det var många nya roliga steg, mycket åt danshållet med rullande höfter och armar i vågrörelser and so on. Första gången är alltid svårast att hänga med och därmed tar man inte ut sig till fullo.
Men efter ett par gånger så sitter stegen och jäklar vad man kan ta i då! Inte för att jag inte blev svettig för det blev jag, men jag ska bli ännu slutare ;-)

Befarar att jag i morgon kommer begåvas med viss träningsvärk efter träningsstarten denna veckan.
Men det är ju precis som det ska vara, eller hur?

Sovtajm, natti natti!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jösses vilket långpass! Imponerad!

Åsa! sa...

Aerobics var i många år min stora passion (brevid löpningen alltså) Sedan slöt vår superduktiga instruktör, och suck det blev aldrig vad det varit... Tyvärr... För det är så himla roligt med rätt ledare!

Miafia sa...

Mialena: varvat med kondition & styrka avslutat med stretch så gick tiden fortare än fortast ;)

Åsa: det är riktigt peppande att träna i grupp med bra musik och det gör sååå mycket med en bra instruktör. Synd att er instruktör försvann :(