1 september 2008

Kortfattat

Torsdag = Planering och shopping till kräftskiva.
Fredag = Kräftskiva med grannar.
Lördag = Slödag med läsning. Luftslottet som sprängdes är därmed avslutad, med sorg i hjärtat.
Söndag = Shopping i Täby Centrum till barnen.
Måndag = Jogg/gå runda. Yes där satt den! Där kom jag äntligen ut och det var så skönt. Och tillbaka kom den där känslan, den där sköna, rätta känslan, även fast vi gick mest! Tackar Katti för att du fick mig att komma ut och tack för trevligt sällskap :-)

Sov sött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du är positiv ändå. Jag känner mig rätt deppig för att jag har ont överallt och inte kunde springa så mycket.
Nåja, det ska väl ordna sig antar jag.
Sov gott!
Kram Katti

Miafia sa...

Inte kul att ha ont din stackare, hoppas din naprapat kan göra något och ge dig goda råd!
Du kom ivarje fall ut på en lång runda, det var riktigt bra gjort!
Kram

Unknown sa...

Åh, känslan. Den borde man kunna förpacka på burk!

Jag har köpt Luftslottet nu. Får se hur länge jag kn spara på den...

Miafia sa...

Om jag säger att det var den bästa av de alla, ja plus ettan då så kan du säkert inte hålla dig länge ;-)