2 september 2008

I dag igen...

Jag kom hem med 21:00 färjan efter möte i skolan och hoppade direkt i joggingutstyrseln, jajamensan!

Det blev förvisso bara en kortis på 4 km, men jag sprang hela vägen. Dessutom är en kortis bättre än inget alls!
Rundan kändes underbar, det gick lätt (vilket inte alls är konstigt med tanke på tempot), luften var perfekt, jag kände mig laddad. Det var lite för mörkt så nästa gång är det, förutom min snygga reflexväst, läge att ta på pannlampa.

Nu ska jag hoppa ner till sambon i soffan och äta knäckebröd och dricka te!

Kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Super Marie, way to go!
Själv då så får vi se vad som hände med mig och min stackars kropp...

Åsa! sa...

Nu är du pågång! det är skönt när man kommer ut, fast mörker är trist...

Unknown sa...

Härligt! Ja ta fram västen du, blinda bilister är inte att leka med...

Miafia sa...

Katti, ja det var gott och jag är glad! Ledsen för din skull bara...

Åsa, ja äntligen. Det tog sin lilla tid. Men bättre sent än aldrig :-)

Mialena, västen är redan på, det är pannlampan som behövs ;-)