6 september 2008

Jag har blivit utmanad

och jag tackar med glädje JA!
Läs här om ni är nyfikna.

8 kommentarer:

Åsa! sa...

Kul att du antog utmaningen! Ska med spänning följa ditt löpar år! Ta det nu lugnt i början så du inte skadar dig. Man ska öka max 10% i veckan säger de kloka, för att undvika överbelastningsskador, det kan vara tänkvärt!

Miafia sa...

Tack för goda råd. Jag ska ta det lugnt och sansat. Har faktiskt bestämt att börja springa utan klocka och pulsklocka för ett tag. Mest för att bara löpa i ett för mig behagligt tempo. Vill få den där riktigt sköna löparkänslan!

Unknown sa...

Jättekul att du ville vara med Marie! :))
Ja skippa klockan ett tag, det är lätt att stirra sig blind på den. Deckare i öronen är lite kul, då kan man hasa på i ett lagom tempo utan att bli stressad av takten i musiken dessutom :)

Miafia sa...

Jo du är ju en sann förespråkare av spännande storys att lyssna
på;-)
Jag ska bara hitta något av intresse sen ska jag bege mig ut i ett "mördande" tempo, not *s*

Anonym sa...

Oj utmaning. Är det löpning det gäller? Eller nå annat spännande?Kan se värsta tjejfighten framför mig. Coolt!Tack för tipset gällande datumproblematiken.

Miafia sa...

Peter se nu till att skaffa dig en kvinna, du har ju sådana fantasier så det låter smått desperat *s*
Du slog huvudet på spiken i första antagandet, annars kan du ju läsa under länken som jag faktiskt bifogade ;)
Vassego, så lite så, jag hjälper så gott jag kan, om jag kan.

Anonym sa...

Hallå tjejen! det har gått så många dagar sen jag läste sist. Vill förstås kommentera alla dina inlägg på sistone,men det får var för den här gången. Härligt med utmaningar! Hoppas verkligen att det går vägen och att du får känna lyckan i att springa. Själv ska jag tillbaka och kolla höft o knä i morgon. Det är värre än nånsin...och jag har inte tränat!

Miafia sa...

Tjenixen Katti! Hoppas ni hade en lyckad möhippa igår!

Ibland har man helt enkelt fullt upp med annat (läs livet) än att blogga så du är högst förlåten att du inte svarar på alla mina inlägg ;-)
Tråkigt att det är värre...hoppas på snabb bättring!